En vecka. 7 dagar. 168 timmar. 10080 minuter.

Helt otroligt. En vecka tills vi sitter på flygplanet som tar oss 1002 mil hemifrån. I hela 49 dagar ska vi njuta av ett helt annat liv. Kunde inte komma mer lägligt efter den brutala 15hp tentan i statisktik som nyss gjordes. Mår lite lätt illa än av tanken på hur fel det kan bli, jisses. Nu är det i alla fall påsk och jag ska göra mitt bästa med att förtränga dagens misslyckande med flytt och vin imorgon (inte samtidigt tyvärr). Ska må så himla bra hela helgen och sedan på måndag ska jag faktiskt ta tag i livet och packa min väska inför resan. Lagom sådär tre dagar innan avfärd kan tyckas hehe.
 
Åh. Jag förstår det inte ens själv. SYDAFRIKA IIIIH. Dagens väder där? 23 grader och sol. Längtar efter att plocka fram sommarkläderna, dom har legat undangömda alldeles för länge nu. Tyvärr är det snart dags för höst i Kapstaden, i och med det blir det alltså kallar ju längre vi stannar. Men vad gör det när man får prova på något nytt och fantastiskt. Blir nog himla bra det här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0